Woensdagmiddag/avond - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Berlijn Harens Lyceum - WaarBenJij.nu Woensdagmiddag/avond - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Berlijn Harens Lyceum - WaarBenJij.nu

Woensdagmiddag/avond

Door: Berith Siegers

Blijf op de hoogte en volg Berlijn

07 November 2019 | Duitsland, Berlijn

Woensdagmiddag en avond

Toen we klaar waren met het skaten en onze tour langs de East Side Gallery mochten we iets voor onszelf gaan doen. Samen met een grote groep gingen we naar de Berlin Mall. Op het moment dat we daar aan waren gekomen werd de groep in tweeën gesplitst, een groep met alle uitwisselingen en onze eigen groep. We gingen naar verschillende winkels en dit was erg gezellig. Om 18.00 uur hadden we afgesproken om weer terug naar huis te gaan. Op de weg maar huis hebben we nog donuts gehaald voor in de avond. Daarna ging iedereen naar zijn eigen huis. Toen we bij mijn uitwisseling haar huis aankwamen stond er al een grote pot aardappelsoep met toast op ons te wachten. Dit had ik nog nooit gehad dus ik was wel erg nieuwsgierig en de aardappelsoep was veel lekkerder dan gedacht. Na het avondeten heb ik nog even met de ouders van mijn uitwisseling gepraat, maar uiteindelijk gingen ze op bed. Toen hebben mijn uitwisseling en ik nog even gekletst over allerlei dingen. Ook vind ze het erg leuk om Nederlandse liedjes te leren. Op een gegeven moment werden we allebei wel erg moe en toen zijn we maar op bed gegaan. Kortom: Het was een hele leuke en gezellige dag.

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

uitwisseling Harens Lyceum

uitwisseling

Recente Reisverslagen:

08 November 2019

Woensdag

08 November 2019

Verhaal nav bezoek aan de Unterwelten

08 November 2019

Woensdagmiddag/avond

08 November 2019

Woensdag

08 November 2019

Terugblik
Berlijn

uitwisseling Harens Lyceum 2019

Actief sinds 24 Okt. 2019
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2087

Voorgaande reizen:

02 November 2019 - 08 November 2019

uitwisseling Harens Lyceum

Landen bezocht: